Saturday 23 March 2013

BEST MAIN SALJI DI BATU PAHAT (^_~)

23 Mac 2013- Assalamualaikum. Hurmmm, dah lama betul aku tak update. Sampai dah berabuk. Mesti korang bosankan sebab tengok benda yang sama jew. Maaf la~ Hehe. Hari nie hari paling bosan bagi aku, sebab aku takde apa pon nak buat. So, aku pergi main salji. Sejuk sangat, first time main salji. Haha. Rasa nak beku jew. Tapi korang jangan ingat aku pergi luar negara. Takde lah sampai macam tu. Aku mana ada duit nak pergi jauh2. Tunggu kerja and dah banyak duit nanti, baru pergi. Nie cuma salji peti sejuk jew. Hehe. Tapi bukan peti sejuk yang panjang tu. Nie peti sejuk besar lebar. Bukan apa, my dad yang suruh bersihkan peti sejuk tu. Bila bukak jew penuh dengan ais. Aku pon kikis la guna sudu. Dalam 10 cawan aku dapat ais tu. Banyak giler. Tangan aku rasa macam nak beku. Yang tak bole blah, my sis pon join main ais. Haha. Dah macam kanak-kanak ribena. Memang happy la tadi. Best sangat. And hari ni makcik aku yang Datin dari KL tu balik coz dia nak sambut birthday cucu dia. Harap2 makanan nya sedap2. Tak payah la makan siang buat masa nie. Malam dah ada banyak makanan kan. Hehe. K, la. Nak siap pergi bandar nie. Sementara tunggu abang sedara datang, tu yang aku update nie. Kbye! :D

No comments:

Post a Comment