Friday 1 March 2013

BETUL KE AKU SUKA DIA??

01 Mac 2013- Tittle yang nie memang macam suspen jew kan? Haha. Aku pon konfieus coz mula2 aku teragak2 nak update benda nie. Nanti kan kalau budak yang aku maksudkan nie baca, kembang pulak dia. Kita panggil dia Mr. Crush la erkk. Haha. Tapi aku memang tak bole cerita banyak. Cuma nak cakap, kalau bole dekat sekolah ke kat mana kew, aku nak selalu tengok muka dia. Tak kira la orang lain cakap dia tak handsome. Tapi bagi aku dia handsome. Aku nie bukan jenis orang pilih paras rupa. Aku terima seadanya. Tapi kalau dia tak terima aku nanti, aku pon tak kesah. Coz aku nak lepaskan belajar dulu. Tapi kalau bole aku harap dia terima aku la. Acehhh~ Konon jew nie. Entah2 nanti dia tolak mentah2. Buat malu jew. Haha. K la, kalau ada perkembangan tentang Mr. Crush nie aku update lagi. ^^

No comments:

Post a Comment