Friday 8 February 2013

HABIS NOVEL YANG KE-3

08 Februari 2013- Akhirnya, habis juga novel "Miss Pisau Cukurt" yang aku baca nie. Pelbagai jalan kisah perceritaan dia. Ada sedih, funny, menyakitkan hati. Memang masa baca tu aura2 pon boleh rasa tau. Aku baca novel nie bukan apa coz aku berkenan dengan nama hero dia. Nama dia Ku Afnan Zakirin. Sedapkan? Nama ni ada la pada masa silam aku. Tapi sekarang, dalam kenangan jew. Yang sayangnya, watak dia dalam novel nie jahat2 baik la. Tapi ciri2 dia yang aku suka. Kaya, gentleman and whatever. Try la baca. Baru baca muka surat 1, pasti kau orang nak baca seterusnya. Percayalah.. Kalau nak tahu selanjutnya, beli lah di kedai buku yang berhampiran dengan rumah anda. Haha. Buat promotion pulak aku. Btw, memang enjoy la baca novel ni. Get it now! 


No comments:

Post a Comment