Monday 4 February 2013

PECAH REKOD 3 NOVEL

04 Februari 2013- Aku start minat baca novel form1 tak silap. Minat pon sebab hasutan dari my sister. Dia tu memang kaki novel. Tak payah cakap, tengok muka pon dah tahu. Haha. Novel pertama yang aku baca ialah novel Cinta Kau&Aku. Watak hero/heroin dia- Farish/Farisha kot. Dah lama bacanya kan. Not bad jugak la citer tu. Novel kedua pulak aku habis baca masa aku form2. Tajuk novel tu Semakin Rindu Semakin Sayang. Watak dia aku lupa. Novel ketiga habis aku form3, tahun nie la. Tajuknya Miss Pisau Cukur. Watak hero/heroin- Ku Afnan Zakirin/Nurul Ameera. Memang sedih ceritanya. Ada la bab berapa entah, air mata aku boleh keluar bila baca. Novel jew kot, bukn cerita. Pelik siot aku. Tapi novel yg ketiga nie lebih kepada funny la. My mum sampai mengeluh, "anak aku nie buang tabiat ke apa ketawa sorang2?". Haha. Dah ceritanya kelakarkan, tak kan nak nangis pulak. Haha. Nie semua angkara akak aku la hasut suruh baca novel. Aku pon layan jew. Tapi memang best la. Cuba korang try jadi ulat novel mcam aku, mesti funny. Boleh enjoy your self kan. Ngeeee~ ;3 

No comments:

Post a Comment