Wednesday 13 February 2013

MY BELOVED MINHYUK (BTOB)

Minhyuk with his cute wink. (n_~)

13 Februari 2013- Assalamualaikum. Hai, hari nie aku nak cerita pasal budak cute dekat gmbar atas nie. Cute tak terkata la. Haha. Nama dia minhyuk dari group kpop iaitu BTOB. Group nie ada dekat cube entertaiment. Paling rmai antara members dia, dia yang paling comel. Aku terpikat dekat dia pulak.Tengok wink dia pon jantung aku dah berdebar macam apa jew. Umur dia buat masa sekarang nie 23 tahun kot. Jauh dengan umur aku. Aku ingat dia paling muda dalam group dia coz muka dia nampak muda. Rupanya yg kedua tua. Hurmmmm, tapi takpe la kan. Yang pnting dia comel sangat.. Don't take him from me okeyh! Hahax. K la. Lain hari aku citer pasal artis kpop yang lain pulak coz I interested to kpop. See you soon. ;3

No comments:

Post a Comment