Saturday 9 February 2013

NUR FATHIN (UTEH)

Nur Fathin (Uteh)

Nama dia Nur Fathin Binti Said. Dia lahir 23 April 1998. Dia tinggal dekat Parit Laman. Dia join group kita orang masa form1. Baru la jugak. Dulu sekolah rendah, satu kelas dengan dia but tak rapat sangat la. Just friend biasa2 jew. Nampak warna merah dekat tangan kat gambar atas tu kan? Haaa... Itu dia punya tab. Impian dia nak memiliki sebuat tab dah pon tercapai. Dan yang akan mengerjakan game dekat tab tu adalah aku and yang lain2. Haha. Kalau kau orang nak tahu, dia ni mangsa buli aku. Bukan apa, dia senang kena buli aku coz dia ni orangnya kecik comel jew. "Sorry ea aten kalau aku buli kau, tabiat aku tuh". Aku buli pon sebab aku sayang kau! Facebook: http://www.facebook.com/fathin.syuhada.7?fref=ts

No comments:

Post a Comment